Gå til innhold

noen som har hatt blødninger?


Min første 2012

Anbefalte innlegg

Flere som har hatt blødninger i svangerskapet? Er 6 uker på vei og i kveld fikk jeg litt blødninger. Ringte legevakten men fikk beskjed om å slappe av og se an til i morgen. Om det økte i mengde eller jeg fikk smerter må jeg heller dra til legevakten... Blir så redd

 

Håper så inderlig det går bra. Ikke så lett å slappe av heller siden vi flytter nå i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har blødning.

Den oppleves egentlig som en mens blødning, men kanskje en anelse mer stikking, men ikke vondt. Jeg tester fremdeles positivt, så klamrer meg jo selvsagt til håpet..men tviler også sterkt. Skal til legen på mandag og ta en blodprøve for å sjekke HCG. Tok en UL for 1 uke siden, da jeg hadde testet negativt plutselig, men da så han at det var en fortykning i livmoren-noe som tyder på en graviditet..Jeg har vært syk og hostet konstant. Håper ikke det er grunnen...jeg som har sluttet å røyke og alt;)...

Har 2 nydelige barn fra før, så det er ikke såå sårt om jeg skulle miste, men litt sårt er det jo-det må jeg få lov å si:)

 

Masse lykke til!!!!!

Hold oss oppdatert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hostet konstant i to uker og lurer på om det kan være ømfitlige slimhinner som blør i stedet for fra livmoren. men det finner jeg jo ikke ut før jeg har vært hos legen til uken. foreløpig mindre mengde blod enn ved mens... sov dårlig i natt for å si det sånn :(

 

lykke til selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går og fikk heldigvis beskjed om at det ikke var noe galt! :) Blødninger kan være normalt og nå var det noe så uskyldig som at jeg hoster mye og at slimhinnene er ømfintlige. Letta!!!

 

Bekymringen for at noe skal skje er der alltid, og spesielt etter helgen hvor vi har flyttet og jeg har anstrengt meg mer enn jeg burde. Håper det går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å småblø litt brunlig/rosaaktig søndag/mandag. og fikk ganske kraftige smerter i magen i går,og begynte å blø veldig mye. var på legevakta i går,og kroppen har kvittet seg med fosteret.

 

Jeg blødde litt første gangen jeg gikk gravid,og det gikk bra. gutten min er 11år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist :(

 

Er det jeg er redd for at skal skje. Så vanskelig å vite om blødningene er farlige eller ikke. Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg har hatt blødninger.

Begynte smått på søndagskveld men på mandag kom det mye, som om mensen kom. I dag blør jeg bare mer og mer. Så alt tyder på at jeg har jeg mistet spiren..

 

Lykke til videre da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Fikk også en liten blødning i går.

Håper ikke bolla er på vei til å forlate meg :-(

 

Jeg prøver uansett å tenke positivt. Hvis den nå forlater meg IGJEN, så er det nok en god grunn til den. Så er det bare "på ´an igjen"!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...