Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Det står på merkelappen at den bare skal renses..så jeg vet jo strengt tatt at man ikke kan! Men så tenker jeg selv at jeg burde vel kunne vaske den på ullprogram? Noen her inne som har gjort det, og som kan si noe om det ble vellykket? Hvis man skal levere den til rens - hvor mye tror dere det kommer på?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 jeg vasket akkurat min. tok trekket på 30 grader og dyna på 40.. gikk helt fint det
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har en voksi urban pose som jeg kjørte i maskina i fjor, men husker ikke om jeg brukte ull program eller 30 grader... Uansett gikk det veldig fint:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Hadde du den i tørketrommelen etterpå?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Nei, det tok je itte sjangsen på... Skal prøve å selge den, så dumt om den skulle krympe
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Dytter litt på denne, for å se om det er flere som har prøvd å vaske i maskinen og tørke i trommel.....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg vasket min i maskinen på ullprogram, den kom ut som et hardt tøvet gulvteppe.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #8 Skrevet 8. oktober 2011 Classic? Der kan trekket vaskes på 30* dyna skal legges i en pose og fryses i ett døgn. Jeg har ikke prøvd, men det står det i bruksanvisning. Det står at trekket vil miste farge ved vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå