Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hadde ei venninne på besøk i stad og vi så på Skavlan. Hun sa plutselig "hadde ikke takka nei til han nei.." ........?!?!?! /¤"/¤/"/¤=)"(¤=)"()#"#!/&"/(%#)(=?")¤(¤/& ????????????? Skavlan?!?!?! Syns dere han er kjekk?? Jeg forstår ingenting.......
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Kjedlig og mindre kjekk fyr.. *puke*
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Han er såpass interessant, skarp og sjarmerende at han BLIR kjekk - så jeg forstår henne godt. Hadde ikke takka nei jeg heller.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Nei, skavlan er ikke kjekk rett og slett. Jeg grøsser hver gang det er skavlan på tv og må bytte kanal hver gang. Skjønner ikke greia med ham altså. Syntes han er skikkelig uspiselig og ekkel.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 syns han er litt søt, på en små-guttete måte.. ikke noe spesiellt sexuellt tiltrekkende, men der er jo de som måtte stillt seg bak han i køen da..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Han er ikke det minste kjekk! Ser veik og femi ut, og ikke på en positiv måte.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Og det har ingenting med utseendet hans å gjøre egentlig, men personligheten. Det er den som er så utrolig usjarmerende. 22.47 over her:)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #10 Skrevet 8. oktober 2011 På tv har jeg aldri syntes han er kjekk! Men, så har jeg ved 2-3 anledninger vært samme sted som ham - og han er jo sååå mye kjekkere i virkeligheten! Så jeg hadde definitivt vurdert ham, ja! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå