Gå til innhold

tips til film i 9 års dag....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire 9 års dagen til gutten min, og lurer på om noen har tips til ein passande film. Er ikkje klar for harry potter enda, men det må ikkje bli for barnslig heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhh, film på bursdag??? Jeg slutter ikke å bli sjokkert tydeligvis..

Skrevet

Jeg kjenner mange som har film i bursdager.. Hva er gale med det da? Må det alltid være "standar" mat og leker?

Forøvrig har jeg ikke noen tips om film ;)

Skrevet

Den nye Karate Kid-filmen (den der sønnen til Will Smith spiller) er veldig bra! Den slår nok an for gutter i den aldersgruppen.

Skrevet

Mer sjokkerende å si "på bursdag" enn å vise film i bursdag, spør du meg.. :-p

Hva er så galt med å vise film i bursdag egentlig? Vi har ikke gjort det selv til våre unger (det har holdt med frilek), men da vi var barn var dette kjempestas! What's the big deal?

Skrevet

olsen banden junior filmene er populære.

Skrevet

Takk for diverse svar...heller film enn ungar så dansar på bordet og heng i taklampen. Forøvrig skal me ha både mat, kaker, tippekonk, quis, frilek, og film som alternativ :)

Skrevet

Husker da jeg var liten så var vi så heldige å gå i klassen med ei jente som hadde en superkreativ far:)

Pleide å ha bursdagen i kjelleren med masse skumle ting som spindelvev, edderkopper osv som pynt. Maten var også i samme tema (gele med edderkopper i bla) og han brukte tørris så det var skikkelig skummelt der i mørket:)

Vi så bla på Heksene av Roald Dahl og det var jo kjempegøy!

Så trenger ikke å være kjip/ lat selv om man setter på film til barna i bursdager;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...