Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Det er en jente som er fleere år yngre enn meg (17 år), og som har vært bekjent av meg hele livet. Min manns nevø, på 17 år, har vært å flørtet/hatt sex med denne jenta flere ganger over et år. De er ikke sammen eller noe, bare "puler i vei". Vi hadde fest hos oss engang, og nevøen spurte om han kunne be denne jenta hit, og jeg sa ja. Mannen min ble tydelig "oppspilt" og var veldig interessert i at hun skulle kommer.. Spurte flere ganger nevøen sin om hvor hun ble av osv..Må si at jeg reagerte litt da. Hvorfor var han så interessert i å ha henne her liksom? Nå har han en fortid (før meg) hvor han lettest faller for disse småjentene..han er selv 30. Nå har denne jenta fått seg type, etter at hun nettopp har kommet ut av et annet forhold for en mnds tid. Og jeg så på mannens facebook at han hadde skrevet til henne "må si det gikk fort isvingene å få seg type:p" Jeg reagerte litt på den meldinga, fordi han kjenner ikke henne. Han pleier ikke å være sammen med henne eller noe, så hvorfor er han tydelig interessert. Synes det er ekkelt jeg.. Da jeg spurte han om dette, ble han nervøs og helt rar. Ble så veldig opptatt av å nærmest spise opp tannpirkeren han hadde i munnen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Her var det mye rart! Hadde dere 2 17-åringer på fest når dere er 30 år? Hvorfor det? Nesten ekkelt. At din mann på 30 i det hele tatt har en jente på 17 år på fb er enda mer ekkelt. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Han er nok litt over middels interessert i lammekjøtt ja.... æsj, grisemannen din. Selv var jeg sammen med en på 33 da jeg var 17. Kan fortsatt ikke skjønne hva han tenkte på, noe så ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Det er vel ikke så rart det. Mange 17 åringer er da ganske så snasne.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg "var sammen med" (dvs. jevnlig hadde meg med) en på 38 da jeg var 17. Vi var vel ikke akkurat så kompatible mentalt sett. Men til sitt bruk, var vel både jeg og han grei nok. Hva er ekkelt med det?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Mange mannfolk liker nok å titte på småripsa, men derfra til å ha dem på fb og småflørte med dem og bli helt fjollete i deres nærvær, er et ganske langt stykke. Sier endel om hans integritet.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 LATTERLIGE dumme Dib-damer. Tonen var en helt annen da moren til en ung jente var fortvilet fordi denne datteren var sammen med en 13 år eldre mann.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg svarte ikke på den tråden, så det vet jeg ikke om. Men syns alt er greit så lenge en er over 16.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 hehe, spiste opp tannpirkern sin Skal si at det var litt ekkelt ja.. Alt over 16 er ikke greit i mine øyne. Skulle vi damer også ha tenkt sånn da? Tatt en kid på videregående? Ekkelt ja!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 "Tatt en kid på videregående?" Spørs vel litt hvor gammel (ung) man er det? Jeg kunne godt gjort det...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Da snakker vi typ 16 år ( altså 1 året vgs) evt bare de under 18, altså en ungdom. Jeg er 22 og det yngste jeg har "tatt" er året yngre enn meg. Går ikke lavere enn det.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har hatt kjærester som har vært MANGE år eldre, da jeg selv var tenåring. Har også barn med en som er 6 år yngre. I dag dater jeg en som "bare" er 5 år eldre enn meg. Så jeg har prøvd "alle veier" Dette med alder er en kompleks ting. Det finnes mange barnslige 30åringer, og mange modne 17åringer. Tror det går mer på interesser, kjemi og personlighet, enn alderen i seg selv. Jeg sier ikke at mannen din er utro med denne ungjenta, men det kan jo være hun viser ham en viss oppmerksomhet og at han da blir super-smigret. Man føler seg jo så ung når man får oppmerksomhet av den yngre garde. Jeg har barn helt ned i 10års alderen på facebooklista mi, så at han har henne på 17 år der, det ser jeg ikke problemet i. Men jeg må si han reagerte utrolig rart, han mannen din....................
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Men herregud, mener du at man må holde seg til de som er MAKS 1 år yngre???? En gutt på 22 år kan da fint være sammen med ei på 18 år. Kan tenke meg de er på ca samme stadie mentalt på den tiden.........
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Nei jeg hadde ikke tatt en kid fra vgs. Men det er fordi jeg foretrekker menn fremfor gutter, og kanskje også fordi jeg er lærer på vgs;) Men om begge parter er enige og over 16 syns jeg det er greit.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #15 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg syns det er ekkelt for folk over 24 å være sammen med folk i tenårene. Aldersforskjeller går greit i andre aldersgrupper, men tenåringer blir noe annet syns jeg. Hadde nok tatt en seriøs prat med mannen jeg altså. Eller kanskje be 17 åringen å slette han fra fb? Det er så absolutt upassende.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #16 Skrevet 8. oktober 2011 Hahaha.. og du kaller han for mannen din? det skjønner jeg ikke hvorfor du gjør xD
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #17 Skrevet 8. oktober 2011 Uff, dette skjønner jeg er en ekkel situasjon for deg HI..Ta en seriøs samtale med mannen din. Si at du begynner å lure litt når han oppfører seg slik. Nå vet ikke jeg hvordan fest dere hadde hjemme, men kanskje lurt til en annen gang å tenke litt over hvilke aldersgruppe dere inviterer. Jeg ville ikke hatt 17 åringer på fest hos meg!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #18 Skrevet 8. oktober 2011 Problemet her er vel at det er mannen til hi som skriver til ei annen jente? At hun er 17 er ikke relevant, han er ikke mer enn 30 selv. Jeg hadde reagert likt om hun var 25!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #19 Skrevet 8. oktober 2011 irritere vette av meg av dere som tror at lder har så jævla nye å seie.. har ingen betydning så lenge en er over 6 år å er med på de selv. jeg møtte min samboer når han var 34 jeg var 17, 6 år er gått, vi har barn i lag å bor i lag..er helt naturli så lenge følelsene er der.!! hi, tror ikke du skal bekymre deg, kanskje han synest hun er pen, men hvorfor i alle dager skulle han gå på ei som er sytten når han har deg å ungene?? snakk med mannen din, blir han rar, spørr hvorfor han reagerer slik...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #20 Skrevet 8. oktober 2011 Hvorfor i alle verdens dage skulle mannen din være intressert i det 17 år gamle opplegget til nevøen sin? Fordi han syntes det var ok at nevøen tok henne med på besøk hjemme hos dere? Fordi han kommenterer på facebook at det gikk fort i svingene da hun fant seg en annen type? Om du tror at mannen din ikke vil ha deg så har dere jo et stort problem dere må jobbe dere gjennom, men ut fra det du skriver her så er det ikke noe som tyder på at han heller vil ha denne småjenta.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #21 Skrevet 8. oktober 2011 HI Det jeg reagerer på er vel mer hvorfor han skriver til henne på facebook at det fikk fort med å få seg type. Spesielt siden han ikke kjenner henne, ikke har noe særlig kontakt med henne osv.. Det blir jo nesten som at han er interessert i henne da? Han har jo en fortid med disse småripsene. Og for og ikke snakke om da jeg var høygravid for noen år siden, og han prøvde seg på en annen jente.. Hun var 16. Hun avviste han, og forklarte det delvis med alder, men det han svarte var at alder har ingenting å si, og at hun så jo myyye eldre ut!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #22 Skrevet 8. oktober 2011 korleis fekk du vite at han hadde prøvd seg på hon på 16 da? kanskje han er svakt for unge jenter, men han har jo gått inn i et forhold å fått unger med deg?? snakk med han, sei at du bekymre deg over det...du skal ikkje måtte gå rundt å bekymre deg for ditta.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #23 Skrevet 8. oktober 2011 Mannen din er en griiis! å han er ikke alene:P Det florerer av sånn skitne griser som mannen din i denne verden:P Hvorfor er du sammen med han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå