Gå til innhold

Dere som har kjøpt billige vintersko til barna? Hvilke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du definerer som billig, men vi har i alle år kjøpt Kavatsko, de koster 500 kroner.

Skrevet

Coop sko .til 99 kr.på tilbud,de har egentlig kostet 299.vet ikke om de er noe bra.

Skrevet

99 kr? hvilke sko er dette da? lurer på om jeg kjøpte noen for endel år tilbake..friends?? kan det stemme?

hi

Skrevet

Ja det er friends sko..Hun i kassa sa de solgte mye av de skoene så da kanskje de er bra??Er nok ikke gore tec.Har også hatt vikingsko.de er jo veldig bra,men fy så dyrt...Hvis ingen selger ett par billige sko til gutt i str,26??eller 25..

Skrevet

Fra ICA Maxi, 99,-. Men har også kjøpt dyre sko ved siden av.

Skrevet

Har kjøpt friends mange ganger jeg :) Har vært fornøyd med de. Har impregnert de før bruk.

Ellers kjøpte jeg nordheim sko nå på g-sport til 149 til minsten. Helt passe :)

Skrevet

Det er nok en tre uker siden jeg kjøpte skoene..Så det spørs om det er noe mer igjen ,,

Skrevet

Vintersko til jenta mi kjøpte jeg sist vår, på halv pris. Gjør ofte sånt. Derfor blir det Ecco på hennes føtter nå til vinteren, til den nette sum av rundt kr 400,-. ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte på coop obs i dag. Var 150 kr:) Gode sko, som hun brukte i fjor også:)

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med å kjøpe billige sko. Kjøpte noen billige ett år, og da var småen konstant våt på beina. Idag var vi å kjøpte viking sine som var best i test i fjor. Kostet oss 900 kr, men jeg synes det er verdt det. Han trenger jo bare ett par med ordentlige vintersko, så da invisterer vi i ett skikkelig par. :)

Skrevet

Sønnen min hadde Norheim i fjor (kjøpte de på tilbud jeg og da...) Han var iskald på bena :( Og de var ikke noe bra i det hele tatt...

Skrevet

Jeg kjøper ikke billige vintersko til gutten, som regel henger kvalitet og pris sammen, enten vi liker det eller ei. Vikingskoene hans kostet 899, og tilsammen med neoprenskoene ble det godt over tusenlappen.

Jeg forholder meg til testene når det gjelder både klær og sko, og kjøper det som er best i test - uansett pris. Vinterklær og sko til gutten min er utrolig viktig, det er hans arbeidstøy, noe han bruker en veldig stor del av dagen sin. Jeg vil at han skal ha det absolutt beste, og da sjanser jeg ikke med billigsko fra coop!

Jeg gremmes når jeg ser veldig mange av foreldrene i barnehagen til gutten vår, i dyre Bergansjakker og sko til tusenvis av kroner der de går inn og ut av bilen. Mens barna kommer i Lindexdresser og coop sko! Det er prioriteringer jeg ikke for mitt bare liv greier å forstå meg på!

Skrevet

Enig med deg. Visst foreldrene går i skikkelig og dyre klær sko. Så burde de vel unne barna det beste også. Og sier ikke at det alltid er det dyreste.

Skrevet

Kjøpte Reima på Ellos med 40 % avslag. Ordinærpris 699,-

Skrevet

Det er tilbud på gsport.no nå. Sorelsko til barna for 199 og 249. Jeg hadde allerede desverre kjøpt vintersko, og det av samme slag. men dobbelpris.. da får man igjen for at man er tidlig ute med å kjøpe inn til vintern.. Vi har brukt sorel til barna de siste årene.. veldig fornøyd med de. :)

Skrevet

kjøpte kamik, kostet 700kr. det er jo ikke så ille? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...