Gå til innhold

Dialogsamtale med NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på dette? Har vært sykemeldt i 6 uker pga av ekstrem svangerskapskvalme. Fikk brev om at jeg skulle på ett slikt møte i slutten av mnd. Med lege og arbeidsgiver også. Synes dette var litt rart???? Jeg er ferskvareansvarlig i en matbutikk og takler ikkje synet av slike matvarer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter de nye reglene skal arbeidstakers sykmelder ha tilsendt kopi av oppfølgingsplan, og innen syv uker skal arbeidsgiver ha innkalt den sykmeldte til et dialogmøte.

Dette er uavhengig av årsak til sykmeldingen.

Jeg var med på dialogmøte i juni, uten NAV, det er ikke noe å være bekymret for. Du kan lese mer her:

http://www.nav.no/Arbeid/Oppf%C3%B8lging+av+sykmeldte/Sykmeldt+-+hva+n%C3%A5%3F.282572.cms

Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i 25 uker nå, og har ikke vært på noe sånt møte....? Legen skrev erklæring på sykemeldingen etter seks uker om at jeg ikke var i stand til å jobbe, og etter det har sykepengene kommet når de skal og null problemer.

Skrevet

hm det va rart... alle skal på ett sånt møte innen 6 mnd. Men synes også det var veldig tidlig å bli innkalt.... Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...