Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Når jeg vil sette igang fødselen? Hihi Har vaska og rydda hele leiligheten og sitter å dytter i meg Doc halslinser, men begynner egentlig å bli litt kvalm
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 hoppe tau funket ikke på meg.. ikke kanel heller. men prøv med klyster, eller sex eller dildo som rører litt oppi der!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Absolutt ikke lurt å hoppe . Hvorfor kan du ikke bare la ungen komme når den er klar?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Legg deg ned og slapp av så du er i god form til babyen er klar for å møte mamman sin ;D Vet det er vanskelig, men det er nok det smarteste
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Det er ikke anbefalt å hoppe.. Kan gjøre mer skade enn virkning! La barnet komme når han/hun skal du!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Tuller du eller? Doc halslinser, hva skal det være godt for annet enn at du risikerer å få renneræv?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Ca 9 mnd om du nettopp ble gravid, forhåpentlig vis litt kortere om du har pasert termin.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Hehe, renneræv! Har ikkje hørt den før :-D
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Begge mine fødsler startet når jeg endelig slappet av etter å ha styrt masse for å få alt klart i begynnelsen av permisjonene.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Ha sex. det hjalp for meg, to ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå