Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Spurte min nesten-kjæreste ( tror jeg da) om jeg kunne legge ut et bilde av han og datteren min på facebook.. Uten å tagge han da, eller skrive en undertekst. Synes bare bildet var fint. Han bare " Jaja, er ikke det litt tidlig da"? Og at jeg kunne legge det ut senere.. Uff, nå hørtes jeg sikkert DESPERAT ut. Datet snart i et halvt år. Ikke et spess smart trekk av meg da!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Var det så dumt og desperat da? Få deg litt selvtillit, jente :-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Han bare... og jeg bare... liksom...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Nei det syns jeg ikke var dumt eller desperat. Etter et halvt år er det vel greit å legge ut bilder vel..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Skulle også si; Er bare redd denne fyren holder meg på vent! Ikke kjekt med en sånn følelse.. Vi har planlagt sydentur sammen og alt, men et uskyldig bilde på facebook er gærnt? respekterer at folk ikke vil ha bilder av seg selv der, ikke det, legger aldri ut bilder av andre der uten å spørre først.. Hater å føle meg så forbanna usikker!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Om jeg hadde vært nesten-kjæreste med en fyr og han hadde spurt om det var ok å legge ut bilde av meg sammen med hans barn så ville jeg svart det samme. Å legge ut bilder av folk man dater sammen med barna syns jeg viser at forholdet er svært seriøst siden. Og når man ikke engang er kjærester så er det i min bok alt for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Du har kanskje rett i det 21.59 Spurte han ihvertfall først, er jo bedre det enn alle de som bare legger ut og tagger uten å spørre.. Får bare vente og se da. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå