Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 hva er det absolutt kuleste kostymet?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 blodig sykepleier/kirurg, det skal jeg være;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg husker jeg var vampyr, syns det var kjempe gøy. Hadde parykk med to gråe stiper forran liksom. Og lang helt vanlig svart kjole og en kåpe med pels på kraven, den var sånn gjenomsiktig :-) Hvit sminke i ansiktet med litt mørke ringer rundt øynene og blod renende ned fra munn :-D Det var nesten så jeg vandt konkuransen på utestedet :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå