Gå til innhold

For en skjønn gutt jeg har :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved middagsbordet i dag, kom jeg til å tenke på litt av hvert. Som f.eks. at det er tid for levende lys, så jeg har plassert masse telys holdere og fyrstikk esker på bordene ute i stuen og kjøkkenet. Også tenkte jeg at det hadde vært fint å ha en egen tre eske for fyrstikkene, slik at det ser litt finere på bordet.

Også tenkte jeg på at jeg vil ha en sånn stativ til å ha en blokk og penn, slik at hver gang vi skal skrive en handleliste, så ligger det lett tilgjengelig på bordet...etc.

Slike rare tanker som bare dukket opp. Så gutten så at jeg ble stille og spurte hva det var jeg tenkte på. Fortalte han tingene jeg tenkte på, for vi prater om alt mulig. Da sa han: mamma, jeg skal bygge det for deg jeg. Jeg og pappa har bygget masse ting sammen, så vi kan godt bygge en fyrstikk eske til deg. Men da må vi ha planker og spiker.

Han var så skjønn da han sa det.

Syns jeg er så heldig som har en så omtenksom gutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så skjønn! :) Heldige mammaen :)

Skrevet

Herlig! =)

Gutten min sier: Mamma, du er fin! Og du er den beste mammaen!

Og datteren min skal bake spiderman-kake til meg til bursdagen min, hehe =)

Skrevet

Så herlig. Har også en sånn gutt på 3 år. Han gikk bort til en annen gutt i barnehagen som siktet på meg med vannpistolen sin, og sa: Du får ikke skyte på mamma. For hun er mammaen min, og den snilleste i verden!

Da døde jeg litt....

Skrevet

Nåååååh! Så søtt!! Hadde dødd litt jeg også :) Håper han fikk en god klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...