Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg skal til Paris neste måned.Har du et hotell å anbefale?Gjerne nær bydelen LeMarais hvis du er kjent...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Papillion saint louis de bastille. Ligger ved bastille, 2 min til lilla og orange linje.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Tusen takk, det hotellet var virkelig fint.Men det er dessverre fullt når vi skal til Paris.Har du flere anbefalinger? HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har bodd litt rundt i Paris, og vært på endel hoteller, og jeg vil anbefale Hotel Mercure Arc de Triomphe. Billig, fint hotell og rett ved Champs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå