Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 skjønner ikke dette med dresser helt jeg :-/
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, høstdressen er til høst og vår, og vinterdressen er mer fôra, så den er tykkere og varmere:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, enten det eller en vinterdress med løst for så jeg kan ta det ut vår og høst. Er jo alt for tidlig med en foret dress nå, men er likevel fuktig og kaldt på bakken så det er greit med en overtrekksdress uten for som kan brukes en stund nå på høst og og til våren igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 BAre vinterdress, men så er ungen kun i vogn i høst og det er en stund til han kan gå.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har arvet noen dresser, og vet ikke om de er høstdresser eller vinterdresser. En av dressene har et ullfor, ganske tynt som kan kneppes på dressen.. gjør dette dressen til en kombinert høst- og vinterdress? Uansett, hvis man har en høstdress, går det ikke an å ha flere lag ull inni istedetfor å kjøpe en helt ny vinterdress? Eller? HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 jeg vil si at det kommer veldig an på været jeg.. Her jeg bor er det såpass vått og så mye regn, at bhg tar heller på regntøy kontra høstdress. Så her har vi regntøy - men med fleece eller ull under (flere lag), og vinterdress når det blir kaldt. I fjor hadde vi bare høstdress gjennom hele året, men da var ikke bhg ute på de kaldeste dagene siden de var så små.. Er barnet i en friluftsbarnehage er det gjerne mer behov for to dresser.. det er langt fra alle som har både høstdress og vinterdress. jeg snakket forresten med bhg om dette, og de sa at fleece og regnklær ofte var det beste frem til det blir kaldt. På tørrere dager har småen gjerne regnbukse + vanlig jakke (ofte vått på bakken, og min bader i hver eneste sølepytt )
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Høstdress til høst og vår, vinterdress til vinter :-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 glemte at jeg syns det er lurt med dress om våren, siden det puster bedre enn regntøyet, og om våren er det ikke så vått her. i år var høstdressen for liten, og jeg kjøper heller ny til våren som kan passe neste høst også. anonym over ane
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Nei, selv med unger i naturbarnehage har vi ikke behov for høstdress.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Har du en allværsjakke selv du bruker om høsten? Og bruker du isåfall den hele vinteren eller har du kanskje en vinterjakke i tillegg? Vi har begge deler. Har barnet i naturbhg og høstdress brukes flittig. Regnklær henger der som reserve men de bruker det ikke siden parkdressen er like bra, OG puster bedre enn å gå i regnklær hele dagen. Nå er det meldt sne denne helgen(bor i nordland) men tar nok ike vinterdressen i bruk før temperaturen daler ytterligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå