Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Er dette en god plass for et barn å vokse opp? Er noen strøk bedre enn andre, er skolene ok osv...? Trenger all informasjon og tips dere har:) (Tenker spesielt i forhold til barn, men tar gjerne i mot tips om området mtp voksne også)
Papegøyeblomst Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 St.Hanshaugen er en super bydel, øvre del mot Bolteløkka, Lindern og Adamstuen er vel "best", men det er veldig lite snusk her - jeg trives kjempegodt, har bodd her i snart 5 år. Vi bor i nedre del av St.Hanshaugen, på nedsiden av Waldermar Thranes gate. Parken er super, veldig familieorientert og barnevennlig. Vet at Bolteløkka skole er mer populær enn Ila skole. Jeg har desverre planer om å flytte ut av byen neste sommer fordi jeg rett og slett ikke har råd til å leie en 3-roms i oslo som alenemor,- men kan si at jeg har bodd mange steder rundt i Oslo de siste 20 åra - og St.Hanshaugen er desidert der jeg har trivdes best! Trygt, rolig og utrolig koselig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå