Gå til innhold

Frustrerende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lykkelig gift og jeg elsker mannen min. Men jeg klarer ikke å glemme min ungdomskjærlighet. Det er 15 år siden jeg så han sist, vi hadde aldri noe forhold da han var endel år eldre enn meg og ikke følte han kunne ha ett forhold med meg. Han var like glad i meg som jeg var i han. Vi hadde en krangel på 1 år å det var 2 dager før jeg og mamma flytta derifra. Siden har jeg ikke sett han og jeg tenker konstant på han nå om dagen. Klarer jo ikke å glemme han så han dukker opp i perioder, og de periodene er slitsomme. Noen som har tips til hvordan jeg kan glemme han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var rart å lese:-) Det er som jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra krangelen. Jeg var også stup forelsket i en som var eldre en meg, han var også glad i meg, men ville ikke gjøre noe fordi det ble feil :-) Han ble gift og fikk barn på sin kant, jeg var sammen med en lenge og samboer men heldigvis ikke noe barn :-) Da det ble slutt mellom meg og han, gikk det vel nesten et år så skrev jeg melding til ungdomsforelskelsen min. Jeg viste han var singel da... I dag er vi gift og venter vårt andre felles barn, jeg smiler hver dag ser på han og er så glad for at ting ble som det ble :-)

Jeg klarte aldri og glemme han, x-en min viste det også, jeg var ærlig med han og sa jeg tenkte på han. Ringte en gang i fylla også foresten :-)

Skrevet

Jeg ser jo det at dette kankje hjalp veldig lite. Men hvis det ikke er vondt å tenke på han andre trur jeg ikke du trenger å være engstelig.

Sånn er det jo bare, se på det som et litt godt minne. Prøv og ikke tenk at det er feil av deg og tenke på han, da går det som regel over :-D Håper dette hjalp litt da :-)

20:08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...