Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 - Hva veide dere i utg.punktet, hvor mye gikk du ned og hvor lenge gikk du på kuren? Og, kan jeg starte på denne kuren?! 57 kilo, 160 cm. Kiloene sitter støpt rundt magen og jeg blir oppblåst av karbs! Men den virker vel kanskje best på de som er ganske stor, eller?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Ingen har vondt av å kutte ned på karbene, kroppen har ikke godt av for mye hvitt mel, pasta og polert ris uansett hvor stor eller liten man er. Ketolyse passer nok best for de som er større en hva du er, da kroppen tenderer til å regulere vekten selv når du er normalvektig. Jeg har gått ned 16 kg på ketolyse, men jeg var mye større enn deg. Veide 98 kg, vekta sto på 82 kg da jeg ga meg etter 4 mndr....da ORKET jeg ikke mer :-) Jeg ville sjekket ut Fedon Lindberg, hvis jeg var deg. Og kondisjonstrening. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Takk for svar, skal sjekke det ut Ja, merker store forandringer bare idag etter å ha kuttet ut brødskivene! Mye mettere også.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå