Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Ville dere brukt fryst laks (egnet for sushi) som har ligget et år i fryseren? Jeg tror jeg kaster den jeg... Evt..Ville dere kjøpt vanlig fryst laks på f.eks. rema og lagd sushi av den? F.eks. findus eller noe sånn?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Ingen av delene. Du må kjøpe fin fersk laks, feks selma. Du lager ikke sushi av slik billig frossen fisk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Kst for all del den i fryseren. Fisken holder seg ikke så lenge. og skal du lage sushi må du bruke fersk fisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå