Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 har lagt oreo kake nå. (skal sies jeg er en idiot på kjøkkenet),men kan få cred for å prøve! vel, jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke, men bunnen,med kjeks er jo meget lav da....? ska det være slik? syns bilde ser så høy ut...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Det er jo litt smak og behag.... Om du synes den er for lav, lager du bare mer av den neste gang Jeg synes den skal være tynn, er jo mest bare for å holde resten av kaken? Et tips er å passe på at den er litt romtemperert før du skal servere, ellers er bunnen kjempe vanskelig å kutte i
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 takk for tipset! jeg har som sagt aldri bakt det før...nettopp fordi jeg klarer ikke toro pakker engang.Hehe. men skulle "øve"meg en gang, før bursdagsselskap ok, så hvis jeg tror jeg liker den høyere( aldri smakt sånn kake engang), så tar jeg bare mer kjeks og smør? tenkte det var "det beste" med hele kaka kanskje.Hehe... åh utålmodig til imorgen og pprøve smaking....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Har du brukt rett ringstørrelse på kakeformen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå