Gå til innhold

Tisser blod


Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

I dag tidlig fikk jeg påvist UVI. Når jeg var hos legen, hadde jeg på forhånd opplevd to små røde blodflekker på papiret. De på laben fant blod i urinen.

 

Når jeg kom hjem, så har jeg opplevd at jeg tisser litt blod.

Når jeg tørker meg, er det litt blod på papiret innimellom.

 

Jeg tisser piggtråd og det er veldig vondt.

Har begynt på selexid i dag.

 

Noen som har opplevd det samme eller som vet om det er normalt?

Er litt redd for den lille i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg har hele livet vært plaget med uvi, pleier ikke tisse blod for pleier å greie å stoppe det før det går så langt. Men jeg har noen gode råd for å bli kvitt det raskere. Drikk masse vann, appelsin eller tranebær juice og ta ekstra c vitaminer. Det gjelder å skylle gjennom mest mulig og få urinen så sur som mulig. Så fordet om det er vondt å tisse må du ikke drikke lite :o) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Jeg merket antydning på at noe var galt i natt og når jeg stod opp i dag tidlig var det sikkelig ubehagelig å gå på do. Har ikke merket noe tidligere i uken.

Det er noen timer siden jeg tisset blod nå, men det er fortsatt vondt å gå på do.

Drikker appelsinjuice og tar selexid. Håper på rask bedring, for dette er ikke noe godt.

Jeg tror jeg har fått i meg 3 liter vann i dag. Kommer til å holde meg inne i helgen og pleie meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt annerledes når man er gravid,så er nok derfor det kom så brått. Får håpe det går fort over så du kan nyte litt av helgen:))så tre på deg varme sokker og hold deg varm. God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...