Gå til innhold

Trenger ideer til navn på nettbutikk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å selge hårpynt til baby/småjenter på nett men trenger et bra navn på butikken. Gjerne noe catchy som man husker :) Vri hjernene deres litt for meg er dere snille :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårpynt til baby? Hårpynt til baby???

Seiøst??

Skrevet

Det er litt dumt for andre kan plukke opp navnet her og registrere domenenavnet. Så vær rask ute med å registrere det:)

Skrevet

Sier det samme som hun over her. Hårpynt til BABY??

Skrevet

Hår pynt til baby? WTF :/

Skrevet

søte hårbånd kan fint brukes til baby ja :)

Skrevet

Jeg skjønner at det er moro med spenner i håret på litt større jenter som begynner å få lengde på håret, men hårpynt til baby som spiser på alt den kommer over?

Skrevet

Hårbånd ja, men hårpynt? Skal hun lage en nettbutikk som selger bare hårbånd?

Skrevet

"søte hårbånd kan fint brukes til baby ja :)"

Uff!! NEI!

Skrevet

Hårpynt til barn får man jo kjøpt på Glitter, Lindex, Cubus og OVERALT egentlig. Men lykke til med bedriften din.

Skrevet

Har selvfølgelig tenkt å ha en liten vri på ting sånn at man ikke kan finne akkurat det samme på kjedebutikkene som finnes overalt. Det er vel smak og behag men jeg synes det er søtt med hårbånd på jenter som ikke har fått så masse hår at de kan bruke spenner osv. På eldre jenter også for den saks skyld.. Og jeg har tenkt å selge både hårbånd, spenne og strikk.

Men nå skrev jeg vel ikke dette for å forsvare hobbyen min men for å få ideer til navn...

Skrevet

For noen svar du får!

I god barn i magen "For gudskyld ikke tro du kan få til noe." ånd

Lykke til

Skrevet

Jeg bruker hårpynt på baby. :) Har hendt at jeg har brukt spenner, og hårbånd. ;) Ikke noe som er farlig å spise på. Synes det er fint med en slik nettbutikk. Gleder meg til å se den! Har dessverre ikke noen navneforslag.

Skrevet

Blir aldri overrasket av menneskene her inne lenger men jeg vet jo også at det finnes noen vennlige sjeler her inne :)

Skrevet

Babyglitz.no

Babyglam.no

Babydill.no

Babystyle.no

Glambaby.no

Pimpmybaby.no

Skrevet

Ideer fra mannen min:

Bows`N`Stuff

Spennende ting

Jeg kjenner mange som bruker hårpynt på babyer/småjenter.Det er bare her inne det ikke er lov...;)

Masse lykke til med nettbutikken din .

Skrevet

Bella&Luce er forslaget fra femåringen min :-D

Synes det er søtt med litt hårpynt til babyjenter, jeg! Noen har jo heller knapt nok hår før de blir fire, da er det jo gøy for de små også med fine hårbånd!

Lykke til med bedriften!

Skrevet

curlygirl.com

cutecurls.com

Skrevet

tospennersmå.no

smårips.no

hårnips til smårips:)

småfin i håret.no

liten&hårfin.no

håretmitt.no

småhår.no

Skrevet

Så mange bra forslag! Takk folkens :)

Skrevet

Lillekrøll.no

Tvillingene mine har masse krøller og hår, ville gjerne kjøpt noe som ike er likt det de har over alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...