Gå til innhold

er det noen som har bestemt navn allerede?


Baby<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestemt og bestemt... Vi har ett jentenavn og ett guttenavn, men om det bli en av de vet vi ikke... Kan jo hende at babyen ikke "kler" navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavnet har vært klart et år eller to, men "sliter" om det blir gutt... Navnet til førstemann var klart ca. 5 år før jeg ble gravid, hehe. Her i gården har vi goood tid til å tenke ut navn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvertfall hvilket jentenavn jeg vil ha (håper å klare å overtale sambo om den tid kommer ;) ) men synes guttenavn er mye vanskeligere! Godt det er lenge igjen, men siden vi ikke skal vite hva det blir så føler jeg nesten at vi må ha navnet klart om det blir gutt eller jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har både et jentenavn og et guttenavn klart:) Jentenavnet er oppkalling og guttenavnet er et navn vi begge liker så utrolig godt. Vil helst ha et navn som vi ikke relaterer til noen bekjente. Foruten oppkallingsnavnet som er navnet til oldemoren til min samboer. Jeg likte det ikke helt i starten, men nå synes jeg det er veldig søtt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 2 jentenavn det står mellom, men det blir vanskeligere om det blir en gutt. Vi ønsker begge å kalle opp fedrene våre, men de har svært forskjellige navn som rett og slett ikke går sammen. Sånn sett er det best om det blir jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...