Gå til innhold

X-box eller Play Station?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg skal investere i. Hvilken er best og hvorfor?

Klarer ikke velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller ingen av delene sier jeg!!

Skrevet

Og det sier du fordi??

 

Skrevet

wii om det er til barn.. flest barnevennlige spill og billigst spill..

Skrevet

Play Station 3, der kan du spille av vanlige DVD-filmer, Blueray-filmer + at de mest populære spillene blir produsert til Play Station.

Skrevet

Vi har alle konsollene, men xbox blir absolutt mest brukt, og jeg liker den best.

Skrevet

PS 3 uten tvil. Beste konsollen med de beste kontrollene om en skal sammenligne de to. Har et bredt bruksområde både for film og spill m.m.

Nintendo Wii som noen nevner blir jo noe ganske annet, jeg bruker den kun til zumba og når jeg skal kose meg med gamle nintendo-spill med den gode gammeldagse supernintendo-kontrollen.

Skrevet

Tja, for noen måneder siden så ville jeg utvilsomt sagt PS3..

Man kan spille av blu ray, jeg personlig syns grafikken er bedre og jeg liker online delen de har (hvis jeg ser bort ifra glippen de hadde for en stund tilbake). Håndkontrollene er også bedre på PS enn de er på Xbox, men dette er nok en personlig preferanse.

 

Når det er sagt så heller jeg kanskje litt mer mot xbox akkurat nå. Jeg tenker da spesielt på kinect som de har der. Personlig syns jeg den er bedre enn PS3 alternativet.

 

Jeg har planer om å kjøpe en spill konsoll til jul og jeg tror nok at valget faller på xbox - ene og alene pga kinect.

 

Broren min har alle konsollene og han spiller desidert mest på xbox. Ungene hans spiller på wii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...