Gå til innhold

Ny spire? <3


milla1988

Anbefalte innlegg

samboern min & jeg prøver å få nr 2 & dette har gått mye lengre enn anntatt !. Har brukt 9 månder til nå & er ikke gravid som jeg vet enda.. Hadde vært så flott å fått en spire i juni igjen<3. Noen gode råd om hva vi kan gjøre?.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du vet hva som må til, hihi! Jeg vet at det har klaffet for mange når de har slappet av og på en måte droppet prøvingen.. Men vet det er lettere sagt enn gjort når man så gjerne vil. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La din kjære fylle deg opp i misjonær stilling, ta deretter en tampong i vaginaen og la den bli der noen timer menst du gjør dine vanlige ting :-) Gjør dette til lykken treffer dere :-) Som om du hadde mensen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan virkelig anbefalle er egentlig ingen "kjerringråd" men en hjelpende verktøy nemlig å måle din basal kroppstemperaturen. Les mer inn på pernille.info ;)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn andre ting å gjøre, vi prøvde i 1 år før det satt (mista 3 ganger men veldig tidlig 2 av gangene)

 

nå ser det ut som alt går bra og det som har gjort det tror jeg er at jeg har glemt å prøve, siden jeg bytta jobb (STRESS!) og planlegger bryllup så hadde vi sex som normalt og plutselig for noen dager lyste 2 streker mot meg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...