Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Møter meg alltid med at han er blå under øya.... ?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Og hva tenker du? Tenåringer sover ikke på kommando, og liker å ha natta på nett...... foreldre kan gjerne prøve å slå dem i hodet med steikepanna, men det er jo ikke lov(noe tenåringen vet).
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Hva mener du med ALLTID? Hvor ofte har du sett dette? Tennåringer slåss de, til å med jenter. Du må se etter flere tegn enn bare blåveisen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Ser det hverdag jeg møter hun i gangen...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 For lite søvn, mener du??? Ganske normalt spør du meg, de går å er blå under øya noen år til de skjønner det sjøl
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Tenkte på noe litt mer alvorlig enn bare lite søvn.. Gardinene trekkes før i rommet hennes Og lyset blir slått av klokken 00:00 hver kveld, så kan ikke tenkes det?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Hvor gammel er hun da?? Det jeg tenker som tenåringsmamma er: Depresjon/andre psykiske lidelser Narkotika Overgrep Kjærlighetssorg Passivitet(mye tv/data) Hva med å nærme deg henne? Kjenner du henne? Spørre evt om hun trenger noen å snakke med. Hva med foreldrene? Kjenner du de?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 16-17 år. Kjenner hun ikke direkte, vi hilser og sier hei, og det er jo litt småprat.. Kjenner ikke foreldrene nei.. ser de meget sjeldent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå