Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Er sykemeldt pga en hissig infeksjon, dagen i dag har gått til og stå opp, få ungene avgårde på skole også drakk jeg en kopp te og tok antibiotika og smertestillende og måtte legge meg. Er helt kaputt utenom når smertestillende virker slik som nå i tilfelle noen lurer! Fikk beskjed for 30 minutter siden av min mann at siden jeg er sykemeldt så jobber han i helgen også Ble så skuffet og lei meg for det betyr jo at jeg må ta ansvar for barna våre, da han ikke kan ha de med seg på jobb. Kunne han ikke spurt meg først om det var ok? Har heller ikke besteforeldre, tanter eller onkler som kan avlaste meg nå som jeg er syk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Da hadde jeg svart at det er en grunn til at du er sykemeldt og at du trenger hans hjelp
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Det er det verste!! Hadde sagt klart og tydelig ifra. Det er jo (som regel) en grunn til at man er sykemeldt!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Han kunne ha spurt deg først, om det var ok for deg ja. Virker som om han ikke er helt klar over hvor dårlig du egentlig er. Har du gitt uttrykk for at du ikke er så sjuk egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå