Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hva gjør man når bestevenninna di er sammen med en idiot? Han har for det første ingen som helst utstråling, han snakker respektløst både til venninna mi og oss andre jenter. Sier sånne ting som at vi kun skal være på kjøkkenet og gjøre som menn sier, at vi blir feite og stygge etter fødsler(ja er høygravid og reagerer nok ekstra på det). Han er arbeidsløs, og er blant dem som ikke gidder å søke seg arbeid for å sitte inne å spille FIFA er mye morsommere. Venninna mi har vurdert å kutte han ut, fordi han aldri sier han elsker henne, han kan si de ikke har en fremtid sammen osv. Men samtidig elsker hun han, og de har vært sammen i 4 år. Til nå har jeg støttet henne og sakt at det er hennes valg, at det er kun hun som må ta avgjørelsen. MEN jeg brenner etter å fortelle henne at fyren er en dust!! Hva gjør man? Er ærlig eller fortsette å støtte henne? Beklager at det ikke er avsnitt, men det vil ikke mobilen min være med på!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Du må bare være ærlig og si at typen hennes er en dust og hjelper henne hvis det eventuelt blir brutt...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Si ifra at du er lei av at han behandler henne som dritt. Og at du ikke lenger ønsker å jatte med hvis hun søker trøst. Han høres nå ut som slum.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Hm, heter han Tommy? Hørtes kjent ut!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Høres ut som kjæresten til min venninne. Vi synes han er en jævla klovn, men det går ikke inn hos henne uansett hvor jævlig han behandler henne. Det er ikke noe å gjøre med det annet enn å prøve å unngå ham, og vær der for henne den dagen hun innser at et liv med ham er uholdbart
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Nei han heter ikke Tommy hehe Jeg har også lyst til å si ifra, men redd hun trekker seg vekk fra meg hvis det uheldigvis ender med at hun velger å fortsette å være sammen med han. Mulig hun har merket at både meg og samboeren min unngår å være sosiale med dem begge to, min samboer har nemlig samme syn på fyren som meg. Heldigvis! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå