Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Min eksmann, vel kjent for å manipulere og legge på godt om han vil oppnå noe, sendte meg nylig en sms hvor han ba meg finne ut med barna hva de skulle spise til middag i dag (hans helg) FØR han kom og hentet de slik at de slapp og bruke 1 time på å velge i butikken. Hver helg han har hatt de siden april, med unntak av to ganger toppen, har de spist pizza. Hver bidige gang. Greit nok for barna elsker det, men for han vet jeg at det er fordi han velger den mest lettvinte løsningen - frozzenpizza. Jeg skrev tilbake "du tuller....dere spiser jo pizza hver eneste gang" og nå kom sms tilbake. Følg med på hva han svarer...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Beklager HI, jeg tror du er et troll. Skjønte ikke setningen din.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Hi Kom ikke meningen min fram. Ok...en gang til: Eksen min har en tendens til å overdrive saker og ting og i mange år gjorde han dette med meg for å få meg til å ordne opp i ting som han ikke gadd å gjøre. (f.eks. kunne han si at han var kjempesliten etter jobb og derfor ordnet jeg opp i det som skulle gjøres (middag o.l.) for så å få en tlf fra en kompis og så stakk han ut en tur....plutselig ikke sliten lenger). Nå skal han ha barna i helgen og han har ikke stillt opp så veldig mye siden bruddet. Ofte tar han dem på mc-donalds på dagen og så er det pizza på kvelden han gir dem, for å lage mat...det gidder han ikke. Nå skrev han en sms hvor han lurte på om jeg kunne finne ut sammen med barna hva de skulle spise fordi de brukte så lang tid hver gang i butikken på å finne ut av dette. Men sannheten er jo at de har spist pizza nesten hver bidige gang de har vært der!!! Før gikk jeg på alle disse småmanipuleringene, men ikke lenger. Jeg vet at han skrev en sms til meg og henviste til at de brukte lang tid i butikken (noe de ikke gjør...) slik at jeg skulle ordne opp i middagsideen. Smart av han, men nå ler jeg bare får jeg ser jo hvor tåpelige argumentene hans er.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Ok, da skjønner jeg bedre. Hmm, sliter litt med det samme selv, bare at x'en her er litt flinkere når det gjelder middag og er anti Mc Donalds. Du får kommer med oppdatering hva barna dine fikk til middag idag da:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Hi Nei,nei, jeg er ikke et troll!!! Forklarte historien en gang til, men det blir kanskje litt rotete likevel. Uansett han svarte tilbake at han tenkte han skulle lage noe annet i kveld og pizza i morgen. Mye enklere om han hadde tatt pizza i kveld og så sjekket med ungene i morgen om hva de ville ha. Enklere for han om jeg hadde funnet opp noe han kunne lage til middag i kveld, så hadde han sluppet å tenke på det. Nå unngår han bare temaet om jeg spør hvorfor han fant opp at de brukte en time hver gang i butikken, når det ikke er sant. Sikkert litt rart for dere, men for meg er det så utrolig deilig å klare å se alle småløgnene hans (for det har virkelig vært altfor mange, og mye mer alvorlig enn denne episoden) og slippe å "lide" for de.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Himmel for en sløv mann:-D Jeg ler jeg og!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Jepp, han er ikke bare sløv men utspekulert i tillegg. Før gikk jeg på gang på gang. Så begynte jeg å se klarere, men han har alltid en god unnskyldning på lur eller så unngår han temaet og spiller såååå uskyldig. Så det var UMULIG å få tatt han på noe som helst, selv om det var åpenbart hva han holdt på med. Nå har jeg endelig kommet meg ut av forholdet, og selv om jeg aldri har noen klare bevis for hva han gjør, så skjønner jeg hva han gjør....og ler! Har virkelig lyst til å si til han hvor utrolig tåpelig og barnslig han er, men det gidder jeg ikke for jeg vet at han kommer til å stå å spille uskyldig og ikke skjønne hvor jeg tar det fra. Han har vel ikke gjort noe galt-mine....han er en ekspert! Synes veldig synd på den nye dama hans fordi hun aner fred og ingen fare, men om noen år tenker jeg hun kanskje begynner å skjønne litt. Da håper jeg at jeg er godt videre i livet mitt... Dette er samme mann som prøvde å trygle seg tilbake til meg, mens han holdt på med sin nye kjæreste, som jeg skrev om her om dagen for de som fikk med seg det. Han kommer innom etterpå og jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å dy meg fra å spørre hvordan de kan bruke en time på å velge frossenpizza......hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå