Gå til innhold

Flaueste svigermoropplevelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg møtte svigermor for første gang, skulle vi bo hos dem i et par uker siden de bor veldig langt vekk. Helt greit det, og de er flotte folk. Mannen min som kjente huset godt, sa at han godt kunne ta klesvasken mens vi var der, så jeg ikke trengte sette meg inn i maskinen. Jeg hadde bare kjent han en mnds tid, på den tiden.

Bher, truser og sokker, fikk han levert i en vaskepose, med beskjed om at det hele tålte 40 grader og tørketrommel og at vaskeposen bare kunne kastes inn med det andre tøyet. Jeg følte meg egentlig greit komfortabel med det på den måten. Er ellers ikke stor fan av at andre vasker undertøyet mitt. Det er så personlig.

Så kommer altså svigermor senere på dagen med tøyet mitt i armene. Hun har da møtt mannen på vaskerommet, og kjefta han huden full fordi han hadde tenkt å vaske pent undertøy i maskin. Hun har så overtatt jobben, og HANDVASKET det hele. Jepp. Mine truser og bher, handvasket av svigermor som jeg hadde møtt få dager før.

Og som ikke det er nok så hadde hun strøket sokkene, toppene og jeansene til den minste perfeksjon.

Noen med flauere opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja, første gang svigermor var innom i min daværende leilighet skulle jeg rope på kjæresten min...og klarte å lire av meg x-ens navn.... JADDA, HVOR VAR DET BERØMTE HULLET NÅR JEG TRENGTE DET??? haha.

Nå skal det legges til at de har veeeeldig likt navn da!

Skrevet

Joda, har da det.. Hadde kjent svigers i nesten 1 år, jeg ble fort gravid etter at vi ble sammen, og var ganske så nedslått gravid (kastet opp flere ganger daglig) Så svigermor var en reddende engel, og hjalp til med noe av husarbeidet en dag i uken. Jeg hadde sagt hun ikke trengte å gjøre dette, men hun sa det ga oss bedre tid til å bli kjent før barnebarnet hennes kom, og hun trivdes med selskapet mitt.

Og slik ble det, hun kom hver fredag, og hjalp til med kjøkken og stue, men en dag helt inntil termin, så bestemte hun seg vist for å være ekstra snill, og ta soverommet og badet vårt også. Som regel er ikke dette noe problem, det vi ikke vil folk skal se, det legger vi i skuffer.

Hun kom ganske så rød i ansiktet ned til meg, der jeg satt og vasket doen. Hun sa at det var ikke meningen å være nærgående, men var det så bra med dildo bruk så tett innpå termin? Jeg ble så flau! Hadde helt og holdent glemt at dildoen hadde falt inn under senga vår kvelden før, etter "action", vi var begge trøtt og matt, så samboeren sa vi kunne ordne med den når vi sto opp, men vi hadde glemt det!

Når hun så hvor flau jeg var, så sa hun bare stille at den fortsatt lå der, og dette var en samtale vi aldri skulle nevne igjen.. Heldigvis er hun sporty av seg, enda om hun er i starten av 60 årene, så vi går godt over ens i dag.. Men det var siste gang jeg lot noen sex leker ligge natten over!

Skrevet

Herregud... dritflaut! Vet akkurat hvordan det føles. Min historie er veldig lik, bare med bestemor og ikke svigermor, og at det var under flytting og ikke graviditet.

Skrevet

Joda, ikke min nåværende heldigvis, men moren til en eks av meg tok oss på fersken midt i akten, og ikke noen normal akt, men med meg stripset fast til en mc og han i full vigør... Trodde jeg skulle DØ!

Skrevet

Hehe, det var da svigermor rev opp døren, mens jeg var on top, og i avsluttende fase... Så vi kom, samtidig med svigermor!

Noe ubehagelig stemning under søndagsmiddagen.

Har forøvrig byttet ut mann og svigermor etter dette.

Skrevet

Å herregud....jeg dør av latter...gud så pinlig, 15.51 ;)

Skrevet

Kan jeg dele ja.. hehe.. huff.. flau over det den dag i dag jeg..

Hadde på det tidspungtet kjent min svigermor i en uke, hun og svigerfar hadde vært skilt i 3 år på dette tidspungtet. Kjæresten min bodde i ene nabohuset til svigermor, jeg skulle lage midag til oss, men manglet smør eller olje til pannen, han ga meg nøkkelen til svigermor sitt hus, og sa jeg kunne låne av henne, slik han pleide å gjøre når noe manglet, hun hadde sagt dagen før at hun og noen venninner reiste tidelig denne morgenen, de skulle ta en helg i Oslo.

Jada, etter litt om og men går jeg over til huset hennes, låser meg inn og går rett inn hos svigermor, og naboen som bor mellom oss, de står tildekket av et pledd, midt i gangen, med klær liggenes rundt seg.. Så flaut! For oss alle (svigermor var da respektable 49 år).. De hadde nok hatt litt hastverk i forhold til å komme i armene på hverandre, så de glemte nok helt dette med soverom, eller at sønnen hennes har nøkkel til huset!

Jeg fortet meg ut på trappa igjen, litt etterpå kommer svigermor ut, rød som en tomat og sier at det var ikke slik folk skulle få vite om forholdet mellom hun og naboen. Jeg beklaget at jeg bare buste inn slik, men han hadde jo sagt hun skulle være borte, og vi trengte smør eller olje til steking.

Etter en noe rar samtale, fikk jeg med meg olje hjem igjen.

Dette er en hendelse som er holdt mellom oss siden den dag av, svigermor introduserte naboen som sin kjæreste en uke etter, på en familiemiddag.

Siden den gang, har jeg konstant banket på og ventet noen minutter, før jeg låser meg inn i huset hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...