Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hva er det beste hold in undertøyet du noen gang har prøvd? Har prøvd trinny og susannah sitt og den hele"dressen" er ok, men dens hortsen ble for stor i small til meg:S Prøvde noe fra lindex, sånn midjeformer, men da vistes jo den streken med knapper nedover magen når man har trange klær på... HJEEEEELP før jeg bruker opp hele lønna mi på hold in!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 er det virkelig INGEN som bruker slikt? det tror jeg ikke noe på
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Hvis small er for STOR, trenger du det da? ;o) Jeg for min del er så feit at det ikke funker med hold-in, men korsett (skikkelig korsett) gjør susen!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 kanskje du får flere svar om den aktuelle "problemstillingen" din blir tatt med i overskriften. Det er ikke alle som gidder å lese tråder som "nå må dere hjelpe meg", "se hit", osv. Bare et tips Ellers har jeg dessverre ingen erfaring med det du lurer på
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Synes ingen hjelper spesielt mye. Flesket dyttes jo bare på øversiden og under. Liker heller ikke at det er så glatt stoff på utsiden, buksene sklir jo ned. Under finklær bruker jeg midjeformer fra lindex, og hold-in truse. 2 stk., faktisk. Orker ikke dette styre til hverdags.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Hvor kjøper du korsett? Link hvordan den ser ut?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 takk:) men den midjeformern fra lindex den vises jo så godt under klærne, elelr har du en annen? HI(beklager for dårlig overskrift:P )
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Synes ikke den vises under klærne. Mange små hemper, med klaff over. Kjøpte den før jul i fjor...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 var ikke klaff over min:S vises godt under stramme topper:S
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Måtte ta en titt i skapet. Var ikke hemper og klaff Ingen åpning på den, må dras på. Litt slit å få den over baken, men da sitter den
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 har de den på nettbutikk?og kan du eventuelt linke til den da? *desperat*
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Tror de fortsatt har den på Lindex...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå