Gå til innhold

Ultralyd på tirsdag! :):):)


cat_29

Anbefalte innlegg

Jippi! :) Er helt i spinn her, fikk flyttet frem ul 8 dager, så nå skal jeg om bare 4 dager:) Er så spendt at jeg holder på å eksplodere!! Gleder meg så mye!! Håper alt står bra til med lille<3

Ser det er mange her som allerede har vært på ul, så gleder meg til det blir min tur :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ul i dag, og det var tydelig at det var en minibaby inni der.

Du har god grunn til å glede deg!! :) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan virkelig glede deg!! Det er en opplevelse man lever leeenge på! :) Vi var der for første gang idag og jeg har bare gått rundt å smilt hele dagen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på første ultralyd på Tirsdag, da vil jeg være 13 + 1 på vei, gleder meg enorm selv om jeg også er bittelitt nervøs, tenk om alt bare har vært en drøm liksom. Dette er min første og er meget etterlengtet og ønsket, tok oss over 2 år før det endelig klaffet for oss..

Er meget spent og ønsker at helgen kan gå xtra fort.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fantastisk :)) Hvilken uke er du i? Er i uke 14+5 på tirsdag, så er utrolig spendt :) Fikk du satt noe ny termin eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd selv i dag! Utrolig kjekt:) Fikk flyttet frem datoen litt og så hoppet rett inn i 2. trimester! My si det var litt sjokk å få det opp på storskjermen! Ble litt redd når babyen ikke rørte på seg, men det var bare å hoste litt så ble det masse liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig :) Godt å være over i 2. trimester? :) Jeg var iallefall bra lettet når de 12. første ukene endelig var over :)

 

Var selv i går, fantastisk å se den lille inni der, mye bevegelser, "vinking" og så suttet den på tommelen :) hihi... så søt, fikk med 2 bilder som jeg ser på hele tiden nå :)

Terminen min stemte bra med ultralyden, og er nå i uke 14 + 6. Skal på ny ultralyd om ca 4 uker, kan ikke vente!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...