Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Har aldri i hele mitt liv blødd neseblod, men de siste mnd har jeg blødd flere ganger, en tre fire ca. Ingen forvarsel, plutselig bare fosser det! I dag var det klumper i også, men det kan fint ha vært snørr. Men det trenger ikke å være noe farlig? Det stopper jo etter ca 4 min når jeg klemmer over neseryggen...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Er du gravid? Jeg blødde ofte neseblod når jeg gikk gravid. Man får jo så mye ekstra blod i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Er du gravid? Jeg hadde aldri før i mitt liv blødd neseblod før jeg ble gravid, plutselig kunne jeg begynne å blø neseblod annenhver dag, men så leste jeg i en gravid-bok at det var helt vanlig fordi blodkarene utvidet seg eller noe sånt noe. I dette svangerskapet har jeg ikke hatt problemer med det, men det var helt sykt i første svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Nei, jeg er ikke gravid, har hormonspiral og lite sex:-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Gutten min hadde det en periode da han var 6 år. Jeg hadde kontakt med lege og det var normalt for gutten iallefall, helt frisk gutt til vanlig:) Men det er jo svært ubehagelig når det skjer, det spruter jo ut. Google litt, jeg fikk forklaring av legen, men har glemt det nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå