Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Det stod i et annet innlegg en gang "fysj så mange stygge peniser det finnes der ute", eller noe i den dur. Derfor lurer jeg nå: Finnes det fine peniser da? Det har ikke jeg sett noe til i alle fall. Kan helt klart skille mellom stygge og ikke fult så stygge, men kjønnsorgan er da lite fine greier uansett synes jeg. Det gjelder forsåvidt for oss jenter også, eller hva? Absolutt rom for forbedringer.. hehe Kjør debatt!!
Hufsla Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Peniser er og blir stygge, sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Peniser er ikke mye fine nei, men omskjærte er best da
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes mannens penis er fin og flott, når han har reisning vel å merke. En slapp penis ser noe tristere ut ;-) Jeg synes at peniser er finere enn vaginaer, men så er jeg veldig heterofil også.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Kanskje du bare har vært uheldig HI, eller hvis du bare har sett er par.. Det er jo forskjell på de
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, jeg har absolutt sett fine peniser:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 haha, for et spm! men når jeg tenker meg om så har samboeren min er "pen" penis, passe tjukk og helt rett hvis noen skjønner hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Heh... Ikke spesielt fine å se på nei... Spes ikke de som er slappe og henger og dingler :/ Har litt angst for peniser, dvs å SE på dem.. Lukker øynene jeg... Huff :/
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Min samboers penis er helt perfekt:). Akkurat passe lang med sine 20 cm og akkurat passe tjukk. Nå har jeg ikke sett så veldig mange "live", men de jeg har sett har vært fine nok. Har tilgode å se en som ikke er fin. Synes jenter er pene også jeg da, dog ikke for store.... (Jeg er selv for stor synes jeg...)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Eksen min har den flotteste penisen jeg har sett i mitt liv. Helt perfekt, og han kunne å bruke den. Pen å se på, og over 20 cm og tykk. Men han var dritt ellers, så derfor er han min eks..... Men tror helt ærlig at penisen er det han drar damer på nå. De får prøve og er superfornøyde. hehehehe.. men ingen holder ut i lengden Så han er singel og sikkert klar som et egg for ny dame, for de som gidder leftovers....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes at peniser er kjempe interessante Det er ikke alle som er like pene..og det er de største som er mest interessante:) Noen menn har peniser med lite penishode, og resten av penis er mye tykkere og dominerer mer enn hodet (rakettformet penis)..mens andre (de fleste) har soppformet penis, altså at penishodet gjerne dominerer litt, og jevner seg som regel ut i str med resten av penis, eller at hodet er litt større enn tykkelse på penis. Jeg foretrekker soppenisen Det er i alle fall de som er penest, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 Syns ikke kjønnsorganer er fint å se på, hverken mannelig eller kvinnelig. Tror det er en grunn til at naturen prøver å dekke det til med hår ;p
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan får en jentesak vært for stor? ;O)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Min kjæreste har en fantastisk pen penis slapp som stor. Jeg har sett peniser der ballene henger nedenfor penisen i slapp tilstand og det er ikke noe særlig... Men min kjæreste sin er helt perfekt henger nedenfor med god margin, passe tykk. Matcher meg veldig så godt Hele mannen er utrolig godt sammensatt vil jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå