Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan gjør dere det ang. amming når dere skal på bytur med den lille? Jeg liker ikke å amme foran fremmende mennesker og vil helst kunne trekke meg tilbake for å amme...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg satt meg slik at jeg ikke akkurat var midt i glaningen og ammet når jeg trengte det. Brukte boobs ammetopper, da er det så og si ingen ting av brystet som synes når du ammer.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Finner meg et ammerom, evt bruke et slikt "ammetelt". Funker helt fint. Men det er litt logistikk og planlegging og ut med baby.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Du kan prøve deg ut på tur, og hvis den lille skriker går du hjem igjen. Hvis den lille sovner kan du gå i butikker ei stund. Eller du kan bruke et ammesjal som skjuler det aller meste for folk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg blåser i hvor jeg slenger ut puppen, men hvis du ikke liker det kan du skjule mye bak et stort sjal eller et baby teppe:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Kjøpesenter er det enkleste, mange steder å "gjemme" seg litt bort der. Ellers har du vel litt kafèer rundt omkring og handicaptoalett med litt ekstra god plass. I nøden kan et prøverom i en klesbutikk funke, bare det ikke er lang kø av folk som skal prøve klær!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg bare dro ut likevel, jeg, og hadde gjerne på meg noe skjerf/sjal som kunne dekke det viktigste. Etterhvert slet vi uansett så mye med amming at jeg gjerne hadde med flaske når vi var på tur... hun fikk ikke nok næring med fullamming, men vi fortsatte ammingen hjemme da.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Babyen min kommer først. må jeg amme så må jeg amme. Prøver å finne meg en liten krok eller noe, men går det ikke så blåser jeg i hvem som ser at jeg mater babyen min. Mange steder har jo ammerom. Problemet er bare at det ofte er kombinert med stellerom, og jeg hater når noen sitter der inne i 30 min for å amme ungen sin mens min unge har bæsj i bleia.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 på stellerom på kjøpesenter pleier det å stå en stol som som ammende kan bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå