Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 pleier dere å spørre om de er allergisk mot noe eller om de går på en spesielt diett? Isåfall lager dere forskjellig matretter til alle da?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg spør aldri om noe slikt, men regner med at folk informerer meg på forhånd hvis de har spesielle ting jeg må ta hensyn til.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg regner med at voksne mennesker klarer spise det de får, og om de har spesielle dietter eller allergier sier fra om det og tilbyr seg hjelpe med menyen om det trengs. Jeg spør ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Takk for svar:) Tenkte at det er så mange som går på forskjellige dietter om dagen lavkarbo, tåler ikke ditt eller datt, kan ikke spiser ditt eller datt, så jeg har bare kviet meg for å invitere noen på middag...hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 En voksen allergiker klarer å si fra. Mener også at en voksen som har allergikerbarn har vett og forstand til å informere om dette på forhand, så jeg spør aldri.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg spør ikke, men regner med at de sier fra om de er alergiske. Da gjør jeg selvfølglig tilpassninger. Om de er vegetarianere eller lavkarbofanatikkere regner jeg med at de spiser det de kan spise og ellers oppfører seg høfflig.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Allergikere klarer gjerne å si i fra, og da tilpasser jeg gjerne. Dietter bryr jeg meg ikke noe om, så går de på lavkarbo eller andre fancy dietter får de spise det som passer av det som serveres, tilby seg å ta med seg egen mat, eller la være å komme. Enkelt og greit. Med andre ord: Jeg spør ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg kjenner mine venner så godt, at det vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå