Babykilo Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hva er damenes syn på dette? Gubben jobber mye og reiser mye i jobben. Det håper vi begge er en periode, men den begynner å bli lang... Men - når han faktisk er hjemme - sitter han med pc'en hele kvelden og svarer på mail, chatter med folk på jobben, gjør research. Jeg hater det! Blir så sint når den jævla pc'en kommer fram. Han mener det er helt tåpelig av meg å reagere på det, for han prater jo med meg mens han kikker på skjermen. Jeg syns han ikke er tilstede med den greia i fanget. Er jeg for krevende og urimelig? Jeg innrømmer at jeg er driiitlei hele jobben hans, så kanskje jeg ikke ser helt sobert på dette. Han venter til ungene er lagt, men uansett....
Gjest sug lut Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Krev. Du er ikke urimelig. Og ekteskap ryker på sånt stadig vekk, kan du minne ham om.
Tobarnsmor:) Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Be han ha datan vekk når han er hjemme, ellers så kan han flytte ut og ha kvalitetstid med den aleine.
ellen-propellen Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Vel,min mann er ufør og hjemme. Din har i detminste ett liv. Men, lag regler. Sett av tid til dere og tid til pc. Som med barna og spilling hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå