Gå til innhold

Andre som kan tenke seg til orgasme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså oppnå orgasme ved kun å dagdrømme? Ikke berøre eller noe? Jeg kan, men da jeg nevnte det en gang på en venninnefest der alle hadde drukket litt og vi kom inn på temaet, så alle på meg som om jeg hadde to hoder eller noe sånt. Er det veldig uvanlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men for de fleste krever det en del trening. Jeg kan også, men jeg har ikke alltid kunnet, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for jeg har "alltid" kunnet det. Ikke som barn så klart, men fra puberteten av. Begynte med at det skjedde i overgangen mellom å sove og våkne tidlig om morgningen, eller dersom jeg holdt på å døse av på dagtid. Sånn innimellom, ikke hver gang. Så begynte jeg å spinne videre på egne fantasier da jeg var helt våken, og det samme skjedde. Er veldig lenge siden sist jeg har gjort dette nå da, men gjorde det en del da jeg var yngre og kjedet meg. Feks på bussen, forelesninger osv.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tamme orgasmer du får da om du gjør dette på bussen og på forelesninger... Jeg ville ikke kommet på de stedene for å si det sånn, for det ville jo alle merket rundt meg. Sikker på at det er orgasme du får og ikke bare litt sånne sammentrekniger der nede?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om, 14.01? Får du orgasmer hvor du vrir hele ansiktet ditt og skriker høyt du, eller? Jeg kan fint få orgasme uten å vise noe spesielt i ansiktet, eller uten å lage lyder. Vi er alle forskjellig. Og da har jeg sterke orgasmer, absolutt ikke små enkle sammentrekninger. Ikke Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. da tror jeg ikke du har hatt en skikkelig sterk orgasme noengang. Pusten øker jo også, det er ufriviilig også, så ikke alt en kan holde tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan velge om jeg vil komme forsiktig eller voldsomt. Kan ikke du? Og det er jo bare snakk om når jeg har sittet alene bakerst i bussen eller i forelesningssalen, ikke når jeg sitter ved siden av noen! For pusten og sånt øker jo en del, og blir nok en tanke slørete i blikket, hehe, men skriker ikke og sånt om jeg ikke vil det.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg til orgasme i våken tilstand, men skjer jevnlig at jeg våkner av orgasme som jeg har drømt meg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du tro hva du vil, vi er alle forskjellige. Jeg kan fint skjule at jeg får en orgasme, selv om pusten skulle øke. Men nå driver jeg ikke med slik foran andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...