Gå til innhold

ble litt hysterisk her nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 20 og har de siste dagene oppdaget at jeg har klumpete utflod i trusa ( unnskyld detaljene) den er blank\gulaktig og veldig seig. altså om jeg tar den mellom fingrerne så er den seig og går fra den ene fingen til den andre..

hva kan dette være??

når jeg tørker meg også så kommer det på papiret. litt sånn slimaktig.

må også nevne at i går var det en bitteliten brunlig blodstripe i slimet.

jeg ringte legen i dag , men spurte bare om blodet og de sa det ikke var noe å bekymre seg for. men da fortalte jeg jo ikke om slimet.

kan det være slimproppen? det er vel veldig tidlig og et tegn på at fødsel er igang. huff, ble redd nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe slimproppen, kanskje heller en soppinfeksjon? Det er ganske vanlig når man er gravid.

Klør det der nede?

Er ikke så uvanlig med små blødninger heller, når livmoren vokser. Så lenge det ikke er ofte, mye blod eller vondt, tror jeg nok du kan ta det helt med ro!

Du kan alternativt ringe fødeavdelingen og spørre hva de anbefaler å gjøre.

Har du spontanabortert tidligere? I så fall kanskje du skulle hatt oppfølging tett.

Det er nesten garantert ingenting å bekymre seg for :)

Skrevet

Jeg har slik utflod hver gang jeg er gravid, starter rundt uke 19 eller senere.. Første gangen startet det i uke 23, sist i uke 19, denne gangen starter jeg å få anntydning til det nå, er fullgått 18 uker i dag.. Om det er slimproppen, så er du fortsatt så tidelig at den kan gå og danne seg igjen et par ganger til.

Skrevet

nei, jeg klør ikke, men går det ann å ta en soppkur for sikkerhetsskyld? jeg har heller ikke hatt noen form for aborter tidligere. håper det bare er vanlig utflod, men plutselig fikk jeg det for meg at det kunne være slimproppen og ble litt hysterisk. men takk for at dere roet meg litt ned :)

Skrevet

Jeg har hatt den type utflod du beskriver i begge mine svangerskap. Begynnte kanskje i uke 15 eller noe og varte til fødsel. Ingenting galt med det, og det er helt normalt. slapp off:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...