Gå til innhold

Hvor ble magen av??


Mitt første :)

Anbefalte innlegg

Fra å være hoven i magen fra de første ukene og fram til uke 12, er den nå blitt mye mindre og ømheten i brystene har avtatt noe.. Leser at det er normalt at magen blir mindre når hovenfølelsen går ned, men kjennes rart.. Er det noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er helt vanlig :) Selve babyen er jo enda pitteliten og viser ikke foreløpig. Er det ikke deilig å ha kommet til denne fasen da?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kjennes godt å ha kommet nære 2. termin, men man leser så mye om MA og lignende, så man går å uroer seg istede for å nyte av graviditeten. Skal til tidligt UL nå idag, da jeg kjenner jeg må ha en form for bekreftelse på at alt er som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig opplevelse å ha vært på UL!!!!! Beste dagen i mitt liv! Fikk se vårt lille nurk for første gang. Det var ALL vært pengene å betale litt ekstra for denne opplevelsen! Absolutt å anbefale alle som går og uroer seg og ikke klarer å vente til uke 18 for første UL.

Alt sto vel til med nurket, den sparket og hadde full gymnastikk når den viste seg fram på skjermen :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+1 i dag, og for første natt på lenge var jeg ikke på do, pluss at jeg syns magen er mindre oppblåst og puppene mindre ømme. Blir jo redd for MA med en gang, så innlegget ditt var den beste starten på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei :)

Så godt at mitt innlegg var til hjelp!! :)

Vet akkurat hvordan du kjenner deg, men det viser seg at det er helt normalt at når hevelsen går ned blir magen mindre og den "virkelige" gravidmagen begynner å tre fram. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...