Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Noen andre som ser på det?? Synes det er kjempe gøy med litt hjernedød tv midt på dagen, mens jeg spiser lunsj og drikke en kaffe Og synes hun Ramona virker som hun er klin hakkende gal!! hehe. bare se på de øya! hehe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 De er klin hakkende gale alle sammen på hver sin måte. Eneste som er litt normal er Bethany...er hvordan hun enn skriver navnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Jepp har fulgt med serien på tvNorge. Ser den går på tv3 nå, men de episodene har jeg sett før på tvN. Igår starta tvn opp med Real houswifes of Miami, så der har du enda en serie du kan glane på! :-) Elsker slike serier, jeg, et deilig avbrekk i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg ser også på!!! Synes det er fasinerende å se på så mange dumme folk på en gang:) Litt av en gjeng med snobber de har samlet gitt;) Og er helt enig, det er faktisk godt å se litt hjernedødt på tv innimellom. Har mer enn nok å bryne meg på når ungen er våken, så det er det gått å se lik på tv;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 He he ja helt klart. De lever ikke helt på samme planet som meg Og selvinnsikt er det lite av. Sesongen som går senere på dagen er ennå mer gal! Rart hvordan mye penger og berømmelse senker iq på noen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Håper egentlig de fra New jersey kommer tilbake snart. Det var den med mest drama synes jeg, pga hun Daniellea. Og i RHO Bevery hills var det hylende festlig når Kona til Kelesy Grammar satt og skrøt av mannen hennes og hvor rik hun var og hvor solid forhold de hadde, når man kunne lese og se at han drev å humpet på en flyvertinne i New York! LOL.. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Orange county er min favoritt, håper det kommer en sesong til!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Oy lord, nå kommer ny sesong av Svenske Hollywoodfruer på tv3, på mandag! *lykke*
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Tror jeg er litt hekta på på de her showene for jeg liker alle jeg. Men jeg er gravid og med bekkeløsning så sitter en del i sofaen Og gleder meg til de svenske hollywood fruene kommer tilbake. Er så mye elendighet i verden så da gjemmer jeg meg bort med søppel tv. Slipper jeg å tenke på regninger og all stress i en halvtime HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Og Kelly må være den falskeste og mest tilgjort personen jeg noen sinne har opplevd. Usj, for ett kvinnemenneske .
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Ja vet!! Hun sier en ting også gjør hun noe helt annet. Hadde det vært meg og jeg måtte krangle med henne hadde jeg måtte hoppe opp å skalle henne ned! ( Nei da jeg hadde ikke gjort det, men mest for jeg ikke hadde rekket opp til nesen hennes ) Men hun er så manipulerende at det er helt vilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå