Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Hvor lang tid gikk det før de ble syke det første året?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 De holdt seg usedvanlig friske det første året i bhg! Jeg derimot..... jeg fikk alt, og lå vel strengt tatt hele forrige vinter i sengen=/
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 ingen av mine har enda vært syke. eldste har gått i barnehagen i 2 år og minste begynte i høst. De har vært småsyke med litt feber innimellom og hatt noen dager hjemme, men det virker ikke som de har blitt syke som følge av barnehagestart og smitte derfra.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Min ble ikke syk før etter nyåret. Fikk feber og ble hjemme i 1 uke. Også ble jeg smittet og lå hjemme med feber i 1 uke.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Husker ikke helt, men har vært frisk alle dager unntatt 2, hele første året:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 6 dager. Og nå 2 mnd senere har han vært forkjølet ca annenhver uke. Ikke alltid like kraftig, men gjerne lett snørrete og litt hoste. Hadde ørebetennelse(sin første) for en uke siden og antydning til halsbetennelse. Og nå kan det se ut som han har en øyebetennelse på vei. Så det går slag i slag, og vil nok gjøre det en stund antar jeg. Var veldig forberedt på det da. Han var forresten 2,5 når han begynte i bhg nå i august. Og har vært lite syk før.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Har tre og ingen ble noe ekstra syke av å gå i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Mini begynte 2 august. Han har nå fått et virus.. Han er i form, men har diare og spiser litt mindre enn vanlig..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 De på jobben syns bare det var så tidlig å bli syk allerede, og hun begynte i barnehagen 16 august. Hun har knappt nok vært forkjølet eller noe slikt før hun plutselig får feber...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Jenta mi begynte i barnehagen i september. Der var omtrent halve avdelinga snufsete og hostete, til og med noen av de ansatte. Gikk et par uker før min datter også ble det. Og nå venter vi bare på feber. Hun har hatt hoste og snørrete nese i over en uke nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå