Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Det skjer ikke på komando, men når det skjer så er jeg ekstra kåt, og da skjer det når orgasmen kommer. Viktig å slappe godt av og bare la det skje. holder du litt igjen så skjer det ikke. 1gang det skjedde med meg, så var jeg sikker på at jeg hadde tissa på meg. Orgasmen blir utrolig deilig når det skjer
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, og jeg kan stort sett bestemme selv om jeg vil eller ei. Det er ikke alltid jeg vil, for jeg synes det blir så grisete :-/ Men noen ganger driter jeg i det og lar det stå til. Hvordan? Er ikke noen spesiell teknikk, men det skjer bare ved klitoris-stimulering for min del, og spesielt dersom han er inne i meg samtidig. Har liksom alltid gjort dette, helt fra tidlig tenårene av. Da alene altså.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Har gjort det tre ganger i mitt liv, hehe, og siste gangen var for bare noen dager siden, en av de første gangene vi hadde sex etter fødsel faktisk, og kom overraskende på oss begge Jeg styrer det overhodet ikke, men skulle gjerne visst hvordan det egentlig skjer, for som skrevet over her så blir det ekstra deilig når det skjer. Kjæresten digger det og skulle også gjerne visst hvordan vi får det til, hehe.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Hvorfor er det et mål å sqitre? Er jo bare ekstra gris.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Ja jeg squirter.. For min del så måtte jeg lære meg å slappe av fordi jeg holdt igjen hver gang jeg fikk orgasme. Så etter at jeg lærte å slappe av så squirter jeg også oftere. Nesten hver gang. Det var mannen som virkelig gikk inn for å få meg til å slappe av for han tenner veldig på squirting! Jeg må bli stimulert både på klitoris og g-punkt om jeg skal squirte.. Ja, det blir ekstra gris, men det blir også en mye sterkere orgasme! Iallefall for min del;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 Eh.... Kan noen fortelle meg hva det er? Jeg får orgasme hver gang (99%), men hva er å squirte?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 jeg kn squirte hver gang om jeg vil, men av å til holder jeg igjen, men de ødelegger orgasmen litt.. du m vere avslappet å gå helt inn for sexen, ikke tenk på andre ting, fokuser på å komme
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #9 Skrevet 7. oktober 2011 Helt uenig med hun over her. jeg for sprutorgasme eller squirte som noen sier men det handler om å slappe av. Ikke fokuser på orgasmen men fokuser på å ha det godt. Spesielt ved g punkt stimulans kan man få en følelse av at man må tisse men det må man ikke. Overvinn den følelsen og man vil få en kjempedeilig orgasme som er annerledes en vanlig klitt orgasme
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Det ville jeg aldri gjort! Fy fader så ekkelt at noen vil gjøre det.. Totalt unaturlig og disgusting!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #11 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, men jeg gjør det kun ved onanering. Vet ikke hvorfor, da jeg opplever at orgasmene jeg får med mannen min kan være både deiligere og mer intense enn alene.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #12 Skrevet 7. oktober 2011 jeg squirter nå og da. Som regel skjer det ved langvarig stimulering av klitoris faktisk (vibrato eller munnsex).
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #13 Skrevet 7. oktober 2011 Unaturlig?! He he.. Om det er så unaturlig, så er det jo veldig merkelig at naturen har laget kvinner slik at de kan gjøre det..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2011 #14 Skrevet 8. oktober 2011 Nei, og godt er det Er jo bla urin som kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå