Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 jeg er i uke 20 og har de siste dagene oppdaget at jeg har klumpete utflod i trusa ( unnskyld detaljene) den er blank\gulaktig og veldig seig. altså om jeg tar den mellom fingrerne så er den seig og går fra den ene fingen til den andre.. hva kan dette være?? når jeg tørker meg også så kommer det på papiret. litt sånn slimaktig..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 tror ikke det er sopp, det er mer kremete utflod..
ROFL Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Det høres igrunnen ut som slimproppen. Min har kommet delvis slik i begge svangerskapene. Jeg har hørt at den kan gå tidlig og bygge seg opp igjen, men jeg tror jeg ville vært obs. og evt. tatt en tlf til jormor for å spørre.
ROFL Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 Det var ikke for å skremme deg altså, det er meget mulig det er noe annet. Rett før fødsel kom det litt blod i slimet også..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 men er det vanlig at slimproppen kommer så tidlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå