ROFL Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Nå har jeg nettopp kjøpt sorel vintersko til ungene hos g-sport (nettbutikk) till 199,- og 249,- pr. par! To par til hvert av barna for under 1000,- Det er jeg rimelig fornøyd med !
Tommage♀♂ Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Jævlig irriterende å vite at jeg i forgårs bestillte til nesten dobbel pris. På ellos!
Mamma+2 Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 TUSEN TAKK for tips Da har jeg bestilt TIl deg som har bestilt hos Ellos, er jo bare å ringe dem og avbestille der
Tommage♀♂ Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Overraskende nok er de allerede sendt... Men skal jammen huske det til neste gang!
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 hvordan er sorel i størrelsene?? små/store eller akkurat normal?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Til Tommage; Bare send de i retur når de kommer. Det koster jo ingenting og får du pengene tilbake... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå