Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg nettopp kjøpt sorel vintersko til ungene hos g-sport (nettbutikk) till 199,- og 249,- pr. par! To par til hvert av barna for under 1000,- Det er jeg rimelig fornøyd med :)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævlig irriterende å vite at jeg i forgårs bestillte til nesten dobbel pris. På ellos!

Skrevet

TUSEN TAKK for tips :) Da har jeg bestilt :)

 

TIl deg som har bestilt hos Ellos, er jo bare å ringe dem og avbestille der :)

Skrevet

Overraskende nok er de allerede sendt... Men skal jammen huske det til neste gang!

Skrevet

hvordan er sorel i størrelsene??

små/store eller akkurat normal?

 

Skrevet

Til Tommage; Bare send de i retur når de kommer. Det koster jo ingenting og får du pengene tilbake... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...