Gå til innhold

Hva skal dere i helgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbe og ellers kose meg med å ha huset for meg selv siden mann og barn er på hytta.

Skrevet

I dag skal jeg først klippe et pr stykker, så får jeg besøk av to herlige veninner. Vi skal strikke, male og kose oss med masse lys og snack.

I morgen skal jeg spille konsert, og ellers bare slappe av :-)

Skrevet

Dra på sykkeltur hvis yngstemann er frisk igjen:) og det håper jeg. Det blir spådd fint vær i morgen.

Skrevet

Mest mulig! Venter bare på at fødselen skal starte :P

Skrevet

Se på at badet blir ferdig pusset opp slik at jeg kan vaske rundt i kjelleretasjen. Når badet blir ferdig på søndag (for det skal det bli koste hva det koste vil) skal jeg legge meg i det nye boblekaret mitt og kose meg med alkofri cider å håpe at jeg går i fødsel=)

Skrevet

På fest :) og ellers bare slappe av og vaske litt. Kidsa har pappahelg.

Skrevet

Vi skal jobbe med påbygget ( isolere ferdig, få på takrenner) , jeg skal gjøre ferdig en bod i andre etasjen, i tillegg støpe noe i kjelleren tenker jeg. Pluss at jeg skal skifte bremseklosser på bilen med litt hjelp fra enten pappa eller bror og kansje legge om vinterdekk siden det er meldt sludd og trolig vil begynne å fryse på om morran snart uansett. Så det blir ikke tid til mye "fest og moro" denne helga, neppe helgene framover heller, BÅNN GASS, må få ferdig yttergangen og nyrommet til guttungen før vinteren setter inn her. Godt barna kan underholde seg selv litt, for blir ikke mye tid til å ta dem med på så mye før vi er ferdige med det :-) Godt de har besteforeldre som kan ta dem med på litt i helgene så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...