Lemonia Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 I fjor fikk han sin første pakkekalender og da kjøpte vi et par Duploesker som vi delte opp (valgte esker med dyr i slik at han fikk ett dyr eller en mann hver dag) samt puslespill som vi også delte opp. Duplo og puslespill er derfor ikke så interessant å bruke igjen i år, så hva kan vi ha i kalenderen til eldstemann på tre?
TøffiTrynet☠ Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Såpebobler Lekebiler Plastdyr fra Schleich Sjokolade Rosiner Refleks Klistremerker Sokker Klut Såpe Pepperkakeformer Jojo Snurrebass Fargeblyanter/stifter Barnesaks Glitterlim Liten lommelykt
Lemonia Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2011 Takk for mange fine forslag. :-) Tar gjerne i mot flere om noen har.
Maia&Mathias <3 Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har lurt på å kjøpe togbane til han av min og dele den litt opp. Kaptein Sabeltann er en stor slager for tia også, så kanskje kjøpe den matboksen med alle kaptein sabeltann-dvd'ene og gi en av de om ganga. Rosinesker, småsjokolader og annet godteri er jo også garantert slagere!
Lemonia Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2011 Ja, jeg syntes det var veldig fint med noe man kunne dele opp, som Duplo. Da fikk han liksom noe skikkelig, som faktisk ble lekt med, og ikke bare billige småting som ble ødelagt, mistet eller bare ikke brukt. Men nå har han fryktelig mye Duplo så der er det ingenting å hente av ting som kan deles opp å gis i gave (og jeg synes det skal være noe mer enn bare et par klosser, så derfor valgte vi de pakkene med dyr). Togbane var en god ide, men igjen der har han veldig mye fra før av. Tror jeg bare må på leting i butikkene etter noe som kan deles opp og gis i kalenderen.
Odine! Skrevet 8. oktober 2011 #6 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg er enig med de som foreslår å kjøpe noe stort som kan deles opp i år igjen. Feks Briotogbane, koppesett m/gryter og sleiver o.l. Eller kjøp ting som kan brukes opp, ellers blir det mye dill utav det. Og dill blir veldig fort generert til rot :-(
Sabina og gjengen Skrevet 8. oktober 2011 #7 Skrevet 8. oktober 2011 Her fikk ungene en sabeltann film hver søndag, da hadde vi god middag og spiste ved tv´n og så sabeltann med de.
Lemonia Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2011 Film hver søndag var en veldig fin idé, det skal jeg huske. Ellers takk for fine forslag.
Serepta Skrevet 9. oktober 2011 #9 Skrevet 9. oktober 2011 Hos treåringen vår var det kjempestas med Playmokalender. Selve kalenderen var som en borg, og han fikk nye deler til borgen sin hver dag. Kjempespennende ! 7 åringen hadde tilsvarende i lego. Jeg har kuttet ut pakkekalenderne jeg selv lagde, siden det ble så utrolig dyrt å kjøpe litt fornuftige ting til to unger.
Det blide sørlandet! Skrevet 9. oktober 2011 #10 Skrevet 9. oktober 2011 View-Master og reels til den. Superpopulært hos både gutter og jenter her i huset. http://www.ebay.com/itm/SPONGEBOB-SQUAREPANTS-VIEW-MASTER-GIFT-SET-NIP-/230565640719?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35aec87a0f Reelsa kommer i pakker på 3 og er supre til å dele opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå