Gå til innhold

Jeg hater å gå til lege!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare virkelig hater det!!! Jeg føler meg like dum hver gang jeg er der, og hver gang jeg går derfra. Jeg tror jeg fikk max legeangst i mitt første svangerskap. Har nå nettopp vært hos min nye fastlege, håpet at det skulle bli bra, og dama var hyggelig og virket kompetent, men hvorfor føler jeg meg likevel så jævli etterpå? Har bestilt jordmor for svangerskapskontroller. Lurer på hvordan det blir. Argh....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også være mangel på selvtillit? Du takler ikke å bli behandlet som en uvitende som trenger masse informasjon... men de som har mye selvtillit oppfører seg selvsikkert uansett...

Skrevet

Du har nok rett i det med mangel på selvtillit. :) Mulig jeg føler meg trengende og underlegen, noe jeg ikke er vant med ellers i hverdagen. Kanskje jeg ubevisst forventer for mye av legen, og føler at jeg sitter med skjegget i postkassa. Men det er ikke alle leger jeg har følt meg slik hos, noen har faktisk spurt hvordan jeg har det, og om det er noe mer de kan hjelpe meg med, isteden for å "kaste" meg ut før de roper på nestemann. Mulig jeg hater å føle meg som en bruk kølapp. :)

Uannsett: Jeg hater å gå til lege!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...