Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 jeg lurer på en ting- hvordan får man det man har filmet over på en dvd\film? (jeg er sikkert kjempegammeldags nå- jeg vet..) gjør man dette selv, eller må man i fotobutikk å gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hva slags kamera har du da. Analogt eller digitalt? Hvor gammelt er det?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #3 Skrevet 7. oktober 2011 jeg har ikke. men har tenkt å kjøpe. men lurer på hvordan det hele fungerer.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 I dag er det kjempelett. Setter inn ei ledning mellom kamera og pc. Samme som fotokamera. Å brenne dvd er det samme som å brenne cd. Skal du lage sammenhengende film av det du har, må man bruke redigeringsprogram. Eks windows moviemaker. Verre for alle som kjøpte kamera på 80-90 og begynnelsen av 2000 tallet, men de har masse minner da!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #5 Skrevet 7. oktober 2011 høres veldig enkelt ut. men går det ann å brenne cd\dvd på alle pcer? og du skriver om redigeringsprogram- om man ikke skal redigere filmen, men bare legge den over på dvd som den er filmet, trenger man redigeringsprogram da?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #6 Skrevet 7. oktober 2011 Du kan legge filmene over på dvd uten å redigere. De fleste pcer har dvd-brenner i dag, men ei billig til 3-4000 kr er kanskje uten. Det er alltid en grunn til hvorfor noen pcer er billigere enn andre!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #7 Skrevet 7. oktober 2011 tusen takk for gode svar på mine *uvitende* spørsmål:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2011 #8 Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan skal du kunne det uten å ha vært borti det, hihi;) Lykke til med kjøp av kamera:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå