Gå til innhold

Det er to!!


Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Anbefalte innlegg

Var idag på første ordinære kontroll, de har et ultralydapparat der og pga mistanke av legen ville hun ta ultralyd. Vi visste ingenting om mistanken og hadde med datteren vår, da vi visste at vi skulle ta ultralyd, siden hun gleder seg så mye til å bli storesøster. Der var det jammen to små krabater som svømte rundt inni der. Begge var aktive og hjertene slo, var artig for liten og stor, selv om sjokket var stor for mor og far! En spennende tid vi har i vente med andre ord, selv om sjokket ikke helt har lagt seg enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Utrolig spennende!:-) Jeg skal på første UL neste uke...må innrømme at jeg nok får et lite nervøst sammenbrudd hvis det er 2 stk der;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det dere! Ja, det blir nok koselig etterhvert, men ser for meg mye arbeid og lite søvn i begynnelsen. etterhvert har jeg hørt at det nesten er lettere å ha to enn en fordi de da kan aktivisere hverandre..

Det jeg føler er litt skummelt er at jeg nå visste hva jeg hadde i vente i forhold til graviditeten, fødsel og tiden etter, men så er alt plutselig snudd på hodet og jeg aner ikke hva som venter lengre..

 

Jolene84: Har du barn som er eldre enn tvillingene, kommer jeg til å ha tid, og overskudd til å være med storesøsteren de første ukene/måneden? Har du to av alt? F.eks, jeg har jo allerede en vippestol, må jeg ha en til hver eller kan de bytte på å sitte i den? Sorry masse spørsmål, men det er en million tanker og spørsmål i hodet mitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har 2 fra før av:) Og det gikk veldig fint. Må bare huske på å inkludere dem i ting som har med tvillingene å gjøre:)

 

Jeg bestemte meg på sykehuset for at jeg ikke ville amme. Ved amming,så vet jeg det tar lang tid. Og etter å ha hørt erfaringer fra andre tvillingmødre som ammet,så bestemte jeg meg for å stoppe produksjonen og fikk piller for det.

 

Jeg har aldri brukt vippestol til barna,men de har hver sin babygym. Nå ligger de på gulvet og koser seg med dem:)

Har kjøpt stort sett 2 av hver på alt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...