RM79 Skrevet 7. oktober 2011 #1 Skrevet 7. oktober 2011 Kjenner jeg blir nesten litt gal av å vente. Skal ha ks om en uke, og synes dagene snegler seg avgårde. I går var magen nesten konstant hard i flere timer. Kjentes ut som om jeg hadde mensen, men kan ikke si det var vondt. "Bare" irriterende murring... Kom ørlite brun utflod også, så ringte føden for sikkerhets skyld for å høre om jeg burde forberede meg på å komme inn. Jeg skal ikke føde vaginalt pga forskjellige medisinske ting, så har derfor ganske lav terskel for å ringe. Ble enig om å se det an litt, siden det ikke var vondt enda. Murringene roet seg til natten. Har egentlig litt blandede følelser i forhold til det. På den ene siden er jeg egentlig lettet, siden jeg skal ha planlagt keisersnitt om bare 7 dager. Og fornuften tilsier at planlagt ks er mye bedre enn et hastesnitt sånn miidt på natta eller noe... Samtidig er jeg utrolig lei av å være gravid!!! hehe... Hvordan er formen deres i dag?? Murrer det hos dere også? Og kanskje noen har erfaring med hvor lenge det mensmurrer før fødselen kan forventes å starte?
Heidish Skrevet 7. oktober 2011 #2 Skrevet 7. oktober 2011 Hei! Dette lurer jeg også på! Er egentlig mensmurrigner, kynnere, nedtrykk, stikkinger og løs mage tegn på at fødselen er nært forestående? Jeg har hatt disse "symptomene" nå i 3 dager, men ingen baby. Da jeg fikk mitt første barn startet fødselen uten noen forvarsler. Blir litt smårar av å vente og føle på minste lille "tegn".
RM79 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2011 I know! Har vært litt sånn delvis både på natta og på dagen siste uka. Men i går var det liksom enda mer! Rolig nå på morgenen igjen, da...
Edelweis Skrevet 7. oktober 2011 #4 Skrevet 7. oktober 2011 er samme her også. nedpress og stikkinger i underlivet, mesmurringer i mage og rygg og ganske vonde kynnere. men er 3 uker til termin enda så jeg tørr ikke håpe for mye. vært løs i magen de siste dagene også, noe som ikke gjør noe siden det har vært omvendt de siste mnd. Men blir litt smårar av å analysere alt man kjenner og gå å kjenne etter hele tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå