Gå til innhold

Tror jeg har fått UVI


Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Venter på at legesenteret skal åpne.

Våknet i natt av at jeg måtte på toalettet, noe som er veldig vanlig hos meg fortiden.

 

På slutten av vannlatingen var det veldig ømt å tisse. Etter vært har det blitt mer og mer ubehagelig og jeg føler jeg må tisse hele tiden.

 

Jeg har sett to små blodflekker på papiret. Jeg vil ikke kalle det blødning. Mer at jeg har truffet et område som er litt sårt eller ei kvise.

 

Ikke vondt i magen eller ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Og jeg hadde rett.

 

Fikk komme inn og snakke med en lege. Fikk Selexid. 1 tablett, 3 ganger daglig i 10 dager.

 

Ble også oppdaget blod i urinen.

 

Litt blod på papiret, men ikke som blødning. Kommer nok mer av at jeg er sår nedentil.

 

Er det farlig for fosteret?

Jeg er 9 uker på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det der, men da var jeg ikke gravid. Det er veldig vondt, men det aller viktigeste du kan gjøre er å drikke mye! Gjerne noe som er surt også. Men pøs på med vann slik at du får skylt gjennom systemet skikkelig.. En annen ting er at om du først har fått det en gang, så kommer det lettere tilbake, så pass på at du drikker nok om dagen og ikke sitt rett på bakken eller på stein. Jeg hadde 2 på rappen for noen år siden, men etter det har jeg lært meg å kjenne symptomene før det kommer. Så når jeg kjenner noe så drikker jeg en halv liter med vann på styrten og så en gang til etter en halv time. Tror ikke det er skadelig for den lille, men om det blir ubehandlet og det blir verre så kan det gå til nyrene dine å skade de.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Titter innom bare. Eg har og slete en del med UVI. Men eg har begynt å drikke appelsin jucie hver dag for de er noe i de som renske bakteriene når du tisser. Fikk de anbefalt av en sjukepleier da eg ikke pleie ha syntomer før eg har feber og må på sjukehuset med nyrebekkenbet og at de er på vei over i blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...